Thursday 27 March 2014

My First Post

Asalamualaikum. Alhamdulilah setelah aku berusaha beberapa hari nak bina blog ni akhirnya dah adelah sikit rupa blog ni kan?  Tapi banyak masalah bila masih newbie ni. Nak buat melengkung kat sekeliling blog dah takpandai. Puas gak aku selongkar blog yang membantu such as blog Kemetot Chomel, Amalina Lee, LyssaFaizureen, Nabila Medan and banyak lagilah blog yang really-really useful. Thanks ! Tapi tak jadi nak buat melengkung sekeliling blog tu. Okay, esok aku cube lagi la. Since that ini first post aku so aku nak mind intro sikit. Sikit je tau. Tengah demam ni and craving for ABC ~

 Name : Nur Shafiqa Binti Mohd Amirul Toh
Forshort just Pika
Age : sweet 7teen tahun 2014 ni. SPM candidates ♥
From : Mukah , Sarawak
Wechat id : piika_pfft , Ig : scfka

Okay, cukup da kan? Cukup lah tu. Kalau add wechat aku kang dapat la korang chat and know more.  Aku dah takda idea dah sebenarnya ni. Nak cakap apa ek? Hehe. Okaylah aku dah penah bina blog sebelum ni tapi selalu di abaikan and dah takpandai sangat nak edit bagai nak buat comel-comel macam orang lain punya blog. Kalau ada sudi nak bantu tu bagus sangatlah. Bantu-membantu amalan mulia kan? Kan? Tapi kali ni nak berazam nak jaga blog ni bersungguh - sungguh. Aishmen ayat dia. Haha. Kalau blog ni cantek menarik tertarik for sure saya akan jagabetul betul. Amboi, pilih kasih kau ! Haha. Okaylah , ni je kot nak cakap. Harap ada yang singgah and follow. Aku pun maseh fikir gak apa fungsi blog ni nanti. Nak buat tuto? Tak pandai. Freebies? Lagilah tak pandai. Ahh tengok jelah nanti okay :) Wasalam.
 
 

No comments: