Sunday 30 March 2014

On top of the world

Asalamualaikum and Goodnight earthling !

Tadi aku pi edit sikit blog ni. Try punya try ada gak kod yang aku tak ada. How to handle it? Blockquote aku tak menjadi? What happen? Nak buat main body melengkung tu, code yang dicarik tade pung. Okaylah, pakai jela muka blog yang agak comel and simple ni. Yeke comel? Kau ni tak malu kan? Hahahha. Okay. Takpelah, syukur pada Allah  dah dapat buat blog ni. Okay today im on top of the world. Reason? I got my first follower. Cer usya jap. Miss boo nama dia. Okay, i should call her Sis. Yea. Respect okay. Thanks Sis, i oso edy follow you back and hd read your entries. Hihi. Mestilah aku happy, first follower aku tu beb. Haha. Kecoh pulak aku kan? Nasib aku tak post kat moment we chat tadi. Kalau tak, memang sah budak ni hyper-kepochi. Haha. Who cares? Okay. Sudahla ngan citer kepochi tu. Yang penting follower gua dah ada. Nanti amalkan blogwalking lagi yee. Aku pun nak pi usya blog orang. Nak tambahkan follower. Takla aku cakap sorang macam orang gile. Ye dak ? Sangat setuju !

Bukan tu aja benda yang buat aku on top of the world tau, lagi satu esok sekolah !  Yeay ! Lepas mengharungi cuti dengan kerja babysitting budak-budak nakal akhirnya bukak sekolah da. Tak sabar aku nak jumpa kawan. Nak story-story. Hehe. Cuti seminggu je dah rindu kawan, mana taknya, tak keluar outing pun sebab busy jaga budak. Kerja rumah pun takda masa nak siapkan. Buat-buat tak ada masa sebenarnya. Kalau masa penuh je jaga budak takdelah sempat nak dudok depan laptop dan decorate blog kan? Nampok sangat nipunye. Okayla. Ngaku ! Hehe. Malas la, nak menikmati cuti yang seminggu ni. Aku ni macam lupa diri, tahun ni nak SPM tapi makin malas je kan? Hm, tengokla result exam 1 ni nanti. Kalau dh nampak berapa A tu pandailah aku nak buat target. Dapat ke tak result yang boleh kembang kempiskan hidung ni nanti? Tapi dari sekolah rendah memang dapat result baik aje. UPSR - 4A 1B , PMR - 6A 2B . SPM je tak tau lagi. Harap cemerlang lah. Boleh la aku update entry on top of the world part 2 nanti. In sha Allah. Aku taknak reault yang buat aku nangis, yang buat kakak abang aku hampa. Yang buat harapan ayah aku punah. Yang rosakkan masa depan  aku sendiri. Aku tak nak ! Okay Pika, kau buat entry pasal happy ni, bukan nak sedeh-sedeh.

The next reason is , aku nak ambik lesen motorsikal. L pun jadilah. Nak ambik P , start moto pun tak mampu sangat. Nak start scoot je pandai. Hihi. Tapi aku tetap happy, kakak aku on aje nak bagi aku ikut kursus ambik lesen bagai. Siapa tak happy kan? Seronok la lepasni. Nak pergi fotostat kerja sekolah ke? Nak pergi jalan-jalan ke? Senang, takyah takut abang polis dah. Tunjok aje lesen. Tapi belom dapatla, baru nak ikut kursus minggu depan.Aku dah sibuk berangan. Hihi.

And the last reason is , April is coming ! Kenapa happy sangat bulan April? April fooll ! Sengal ah kau !  haha. Bukan sebab tu lah. Sebab banyak tarikh bermakna dalam bulan ni. Okay , let me list the out. 10 April birthday abang aku - Mohd Shahrul, 19 April birthday bestie aku - Esther William, 21 April birthday kesayangan aku - Nurirfan gedik tu, 23 April monthsary ke-6 kami berdua, 24 April birthday abang aku yang sorang lagi - Mohd Nadrul Akmal and dalam area 23 April macam tu gak Pesta Kaul diadakan. And almost forget , akuakan dapat baju gb13 aku dalam bulan April jugak. YEAY ! Semoga bulan April ni segala urusan keluarga aku berjalan dengan lancar. Tidak ada menghadapi masalah and apa yang kami nak buat tu dapat dilakukan dengan sempurna. Dengar cerita kakak nak renovate rumah. In sha Allah.

Okay, that is all fotr today. Esok nak sekolah, aku lagi syok layan cerita The Master Sun kat One ni. Best citer ni. Sweet-sweet and seram sikit. Sebab Gong Sil ni boleh tengok hantu. Aku taknak lah jadi macam dia. Seram . And now just for your information aku baru sembuh demam. Sore throat dah sekarang ni. Semoga cepat semboh Pika :) Hihi. Okay, itu saja nak cakap. Ni bukan fairytale tau ! ;) Asalamualaikum

No comments: