Sunday 22 June 2014

Freebies:Background Brown/Pale

Asalamualaikum dan Selamat Malam
Di kesempatan time tonton cerita The Inheritors ni aku nak kasi background yang aku search kat Mr.Google hari tu. ayat klise yang aku slalu dengar . Ekceli aku nak buat throwback, memandangkan mata ni nak layu-layu je lagi so aku bagi freebies je lah.Lain kali je aku buat entri bertajuk 'Throwback' tu.
Ni background sesuai untuk orang yang blog dia tak colourful. entah sekarang mata aku nak tengok yang simple and pale aje. yang banyak kalerful blink-blink tu pening pulak aku tengok. Kang membawak ke migrain. kan susah? Well then, ambik kau Jemah ;

#Takdelah pale sangat pung yg ni.Menyala !







Okay bereh uplod. Ala-ala vintage pun ada kan? nak ambik url? Tekan right-click then copy image url. Okay, aku nak tidur. Nitey dear love.Wasalam.

No comments: