Friday 20 June 2014

Title-less

Asalamualaikum dan selamat pagi
Tajuk dah title-less maksudnya aku dah takdok idea nak cakap apa? Kenapa nak buat entri dah tak tau nak cakap apa kan? Hahaha, menyampah. Ni aku tunggu nak pergi sekolah. Sekolah ganti la katakan. Tapi banyak cikgu dah cakap yang diorang takdok hari ni. Heaven laa bg student yang suka. Aku? Ada baiknya, dapat gak aku study or buat nota kalau masa cikgu takda. SPM dah dekat , takkan nak dok main macam dulu. Siyes sikit kot --'

I got some problem with my blog. Kenapa ek? Header tu taknak center pun? Degil sangat kan? Aku dah ubah coding dia ikut tutorial tapi haprak. Tak jadik pun. Tula sekarang tak pakai header dah, aku biar je camtu. Dah tu adobe photoshop aku layer dia grey je. Macam mana nak back to normal? Aku ni bukan terer sangat pun bab macam tu. Yang aku tahu edit pakai benda alah tu je sikit-sikit.

Aku tak tau dah macam mana nak solve problem ni. Biarkan dulu. Tak penting aku nak fikirkan sangat. Bak kata orang Sarawak 'terit palak mikir'. Yang lagi penting, something that lead u to future. Hentam je Englishnye --' 

Okay, aku nak pergi bersarapan. Wasalam.

No comments: