Saturday 28 June 2014

Terlalu kasarkah aku?


Asalamualaikum dan Selamat pagi bulan Ramadhan
Hee~ ceria betul aku pagi ni. Tapi mata panda ni. Tidur lewat bangun awal nak bersahur. Buat homework sampai sekarang. aku ngular update blog kejap. Time aku dok ketuk marker atas meja belajar tadi aku teringat kat satu kes ni. Ni cerita aku dengan si budak Jawa tu lah ek.

Aku ni memang bukan jenis yang ladies sangat.Tapi aku strictly bukan tomboy or any other name for that species. Ni namanya habits. Yea, mungkin badan aku kecik-kecik cili padi, rendah aje pun. Tapi, orang komplen aku ni kasar sangat. Terlalu kasarkah aku?

Evidence 1; Kawan si budak Jawa tu, Revelino tidur kat rumah Irfan ni lah. Then, dia nampak kot atau Irfan yang bagitau ada kesan lebam-lebam kat badan Irfan. My God, did I hit him that hard? Aku pun macam, err~. Sebab kan, masa aku pukul dia tu semua orang nampak. Balik dari kantin, kat koridor kelas dia usik aku. Cucuk pinggang aku. Aku melenting lah, lepas tu aku tumbuk kat bahagian tepi bahu dia tu ala-ala iron man (boooooooooooooooooo...) Aku rasa manja je aku tumbuk tu. Takda la kuat sangat. Okay okay I admit it, aku pernah tampar dia, tumbuk dia, tendang punggung dia. what else? Emmm, nyaris nak backhand dia adalah (kot). Tapi this things happen bukan sekali. Aku tak tahu pulak boleh membawa kepada lebam-lebam. Aku memang girlfriend yang kejam dan brutal kan? Ingat kat word brutal aku ingat one thing, Irfan pernah panggil aku "ustazah brutal" okay. Shisss, aku bagi dia makan tangan.

And, tak kira aku bunuh , tikam dia sampai mati sekalipun kan? Dia cakap dia okay and dia suka aku buat dia macam tu. Rasa macam manja pulak dari pandangan mata dia. Butak kali ko ya ! So, aku pasang niat nak kurangkan tangan ni bagi pelempang kat dia or stop terus. Karang ada pulak kes penderaan suami. Or, aku jadi ahli gusti jelah. Almaklum, aku enjoy tengok WWF. Cuma yang tak sedapnya depa pakai spenda aje --'

And, aku tahu. aku tak sweet macam other couple. I mean, perlu ke macam tu? Macam pegang-pegang pipi, cubit-cubit bagai. Or usap-usap kepala. macam kucing je? haha.no idea about benda sweet Bila tengok couple sama umur even lebih muda dari aku pelok pinggang boifren dia ke, I was like.. err perlu ke?. Okay takyah bajet alim macam aku tak pernah sentuh lelaki. Bukan sentuh macam-macam ye. For example, pukul tangan dia pun sentuh gak kan? Kalau bestie aku tak hadir (tapi dia tak pernah tak hadir melainkan ada pertandingan ke apa) aku akan jalan dengan geng lelaki aku. Duduk lam kelas sama ngan deorang. And, the hardest thing to do when Kikin is not with me is bila kelas Pend. Islam and ustazah mintak buat group yang tak boleh mix lelaki perempuan. KAwan-kawan perempuan lain tarik kerusi duduk dengan bestie diorang masing-masing.Dan aku, its was like the sky fall over me. Kalau edit pakai colour splash semua orang colourful and aku grey je effect dia. Macam krik~krikkk. At last, aku kena kutip kat mana-mana group where I have to umm approach them supaya dapat cooperate. But sesetengah tu memang dah kenai sangat dengan aku. We Malaysians kan friendly? Kan kan? 

Sudah terang lagi ber-spotlight plus lilin dua tiga batang, aku memang kasar. Maybe sebab aku bergaul dengan budak lelaki orr faktor badan kecik. Untuk perlindungan so that takda orang nak pijak kepala aku. Tapi as a human, aku juga pandai malu walau perangai boyish tu ada. Perangai je kan. Fakta-makta-auta-blablabla nya aku tetap perempuan, gadis, wanita dan yang sewaktu dengannya.

So, Irfan. Im sorry sebab terlalu kasar kat kau.Aku ngaku tak sweet macam pasangan lain. Kalau jodoh karang aku pandai la nak sweet-sweet dengan kau. I mean bilaa dah sah lah.Nak pegang tangan pun tak salah dah kan? Oppp opppp terlebih sudah --' drop the subject.Okay, aku mintak sorry bebanyak ye Papan. Lepas ni aku janji tak kasi badan kau lebam-lebam.Aku bebel je lah. Hihi, jangan pulak telinga kau pandai lebam.

#THROWBACK: benda yang paling sweet kita buat aku rasa time kau kacau aku padam papan hitam then aku kejar kau and pukul punggung kau guna duster yang banyak debu kapur tu.Best tak? 
In conclusion (sehhhmenn) , tak kisah la orang nak kata aku ni hati kayu,batu, kasar, tak sweet. Yang pasti, Irfan je rasa benda sweet tu. Sweeet ke? Lantaklah. Geli nak dengar cerita budak sekolah ni sweet-sweet. 90 degree bulu roma tegak. Tetttt~ aku nak sambung buat homework dah. Sekian, wasalam.